söndag 11 september 2011

Tur vi har lite av varje.

För ett tag sedan, efter ett halvhjärtat försök att piffa till mig lite tittar Hedda storögdt på mig och sa: -Mamma, du är den vackraste på jorden. Gullehenne, hon kan då bygga upp en. Vilgot tittade på mig och konstaterade dock enkelt: -Jag har sett snyggare. -Jasså? Vem då? undrade jag. -Några tjejer i kyrkan.

Idag vände sig Hedda till Andreas. -Pappa, du är världens bästa biskop. Vilgot: -Jag tror Jens är en bättre biskop. -Varför då frågade jag. -För han är mycket bättre på att köra fyrhjuling...

4 kommentarer:

  1. Vi skrattar så vi gråter...

    Jens hälsar att han också tror att Andreas är en bättre biskop. Han har liksom inte fått så mycket användning för fyrhjulingskunskaperna än.

    SvaraRadera
  2. aah, de är för härliga!! tack för att du delar med dig :)

    SvaraRadera
  3. Och ni har typ världens härligaste ungar....
    Kram Pernilla

    SvaraRadera