fredag 23 augusti 2013

Klädköp.

Ni vet hur man tänker ibland att man ska handla få men riktigt bra kläder. Kläder som man verkligen älskar. Och som tål att användas om och om igen.

Jag brukar tycka att det är väldigt svårt! 

Men sen vi bytte sovrum och jag numer bara har en hänggarderob med 55 cm bredd så har det där med att fylla på garderoben fått ett abrupt slut. Trist, ja, kanske. Men också oerhört skönt! 

Men ett köp är jag så oerhört nöjd med. Mina träskor. Jag ÄLSKAR dem. Inte bara för att de är så snygga. De är supersköna också. 


Och ett köp vill jag gärna göra. Den här koftan från House of Lola har en kompis till mig. Och den är underbar.


Sukt, sukt. Jag känner att jag nog måste känna och klämma lite på den åtminstone! Så jag funderar på att dra ihop ett House of Lola-party. Är det nån som vill komma?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar