tisdag 29 oktober 2013

Femtiosex nätter före jul...

Vi har inte börjat lyssna på julmusik än. Vi har inte hängt upp belysning i buskarna än. Vi har inte provsmakat glöggen än. Men...

Vi har visst råkat baka lite pepparkakor idag. Ooops. 

Ps. Har aldrig förr fått höra så många gånger hur mycket mina barn älskar mig och att jag verkligen är världens bästa mamma. Och jag som inte ens ätit några pepparkakor (för jag hade alldeles fullt upp med att trycka i mig av vaniljgifflarna som jag ägnat eftermiddagen åt att baka). Så de där fina orden är nog snarare bevis för hur många pepparkakor barnen i fråga hunnit trycka i sig... Och nu ligger de så snällt i sina sängar. Mina fina goa ungar. Ds.

1 kommentar:

  1. Såna dagar är bra för själen! Synd bara att de dyker upp allför sällan, iallafall hemma hos mig.

    SvaraRadera