onsdag 17 april 2013

Oj, oj, stort dilemma.

Jättelänge, minst i ett halvårs tid, har jag och Andreas pratat om att vi vill se filmen En oväntad vänskap. Vi må va grymma på mycket. Men, två saker är vi riktigt, riktigt urusla på. Det första är att ha framförhållning. Och det leder liksom till det andra. Vi är kassa på att ordna barnvakt. Så vi kom aldrig till biografen för att se den filmen. Men...

För exakt en månad sedan fyllde jag år. (What, blir jag verkligen 36 om 11 ynka månader? Nej det är inte möjligt!) Och i present fick jag minsann filmen på DVD. Nu äntligen ska det bli av. Fast, nej. En hel månad har förflutit och vi har verkligen inte sett filmen än. Är det inte för att Andreas jobbar, så är det för att Andreas har möten. Och är det inte p g a möten så är det p g a typ Lets Dance, eller nåt annat för barnen oerhört viktigt tv-program. Och är det inte nåt viktigt tv-program så är det tjejkväll. (Hallå, EN ynka gång. Och väldigt trevlig sådan!) Jaha. Och här är jag nu ikväll. Mannen min jobbar. Och jag vill se på film(en). Vad göra? 

Väldig tur för Andreas att Svea vägrar somna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar